tisdag 1 december 2009

Överraskning

Vi har ju berättat tidigare om alla överraskningar som super hypas fast det egentligen inte är något speciellt. Nu har det varit lite torrt på den sidan så jag tänkte överraska A ikväll.

Tidigare idag var vi på bröllop, eller vad man nu ska kalla det. A`s kompis gifte sig i smyg och vi fick det ärofyllda uppdraget att agera vittnen/fotograf. Det var vi 4 och en vigselförättare på rådhuset. Man kan ju tänka; Hur mysigt är det? Men faktiskt så var det de. Man såg verkligen hur kära dom var (är) i varann. Dom ville inte ha en stor fest och ståhej, utan dom ville bara göra det, dom ville bara ha varann. Det känns så riktigt det dom har. Efteråt tog vi en fika på ett mysigt kafé och fotade dom nyblivna makarna i parken. Dom bor inte här i vår stad, så det blev en liten "rymmning" i vardagen. Jag hoppas dom har en fortsatt trevlig bröllopsdag.
Vi började allvarligt fundera på att göra likadant, bara sticka iväg och gifta oss i rådhuset i någon trevlig stad, äta en trevlig middag och fortsätta kvällen/natten på hotellrummet. Ingen stress, ingen press bara göra det!

Så tillbaka till överraskningen..
Eftersom vi hade en högst romantisk dag såhär mitt i veckan så tänkte jag fortsätta på de temat. A är och håller i yogan på gymmet, så jag passade på att laga en riktigt god middag med efterrätt och allt! Nu sitter jag och väntar på att hon ska komma hem..

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar