onsdag 1 december 2010

iPhone - sexdödaren

Vi har fått våra efterlängtade iPhones som vi väntat på i flera veckor. Roligt med ännu en teknikpryl att nörda ner sig men frågan är om det är så bra för vårt förhållande. Första dagen satt vi bredvid varandra i soffan och sms:ade om vem som skulle laga middag eftersom vi ville öva att skriva på touchscreeen. Sen kom Y på att hon nog inte tog ett abonnemang med gratis sms så vi fick sluta med det. Fast det är väl bara den här nyförälskelsefasen som är riktigt illa tänker jag. Snart är vi tillbaka i våra mysrutiner igen.

Vi har förresten spanat in en bostadsrätt som vore helt perfekt och som vi verkligen hoppas på. Nästa vecka vet vi.

Det är lite vad som händer med oss. Det är därför det blir lite slött med bloggandet, vi sitter med näsorna i våra telefoner eller inne på Hemnet. Jag har inte kommit på något smidigt sätt att blogga från mobilen än men sen ska det bli bättring här på bloggen.

Tjing!
/A

2 kommentarer:

  1. Jag e fortfarande ny kär i min iPhone och har haft den i över 1 år. Det är det bästa som hänt mig. Jag har en flickvän, tror jag för det finns nån bild på kameran här :P
    Riktigt så illa är det inte men jag är data nörd och nu med iPhonen har jag slutat sitta på datan, kör allt från luren.

    Bra blogg app är BlogBooster finns som gratis (den använder jag)

    SvaraRadera
  2. Det finns en app som heter "blogwriter lite", den fungerar jättebra att blogga från när man har blogger :).

    SvaraRadera