tisdag 21 december 2010

Det tar sig!

Vi börjar få till en lista! Jag är rätt taggad men vi får nog börja på det här efter jul. Om några dagar far vi bort och kommer inte hem förrän efter nyår så det kommer nog att bli lite sisådär med bloggandet.


Dag 1 - Första gången jag hade sex

Dag 2 - Favoritställning

Dag 3 - Konstigaste platsen jag har haft sex på

Dag 4 - Det här tänder jag på

Dag 5 - Avtändande

Dag 6 - Första kyssen

Dag 7 - En fantasi jag har

Dag 8 - Porr

Dag 9 - Leksaker

Dag 10 - Tjejer och/eller killar?

Dag 11 - Trekant, fyrkant, femkant

Dag 12 - Det sämsta sexet jag haft

Dag 13 - En hemlig fantasi

Dag 14 - Fetischer

Dag 15 - Det bästa sexet jag haft

Dag 16 - Oralsex

Dag 17 - Rollspel

Dag 18 - Första orgasmen

Dag 19 - Onani

Dag 20 - Bästa sexblogg

Dag 21 - Telefonsex

Dag 22 - Lesbiska sängdöden

Dag 23 - Sexigaste kroppsdelen

Dag 24 - Första kärleken


/A

2 kommentarer:

  1. Mycket intressantare än den listan som alla följer :)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna vilja höra om första gången ni kysste varandra :).

    SvaraRadera