onsdag 15 december 2010

30 dagar - den sexiga versionen

Nu är jag lite uttråkad. Jag var peppad på att fara ner till stan och jaga julklappar men det visade sig att jag hade rört ihop tiderna för ett möte Y ska på så nu har jag en timme till att slå ihjäl. Så vad gör man då? Jag funderade kring den här med 30 dagar och kom fram till att det är rätt trist. Tråkigt att skriva och läsa, det känns så för mig i alla fall. Så jag googlade lite om det inte fanns någon sexigare variant, nu när vi ändå är anonyma på bloggen och vill skriva om sex. Jag hittade ingen så jag gjorde en egen, dock kom jag bara till dag 15. Så kom gärna med förslag på ämnen till de resterande dagarna!

Dag 1 - Första gången jag hade sex

Dag 2 - Favoritställning

Dag 3 - Konstigaste platsen jag har haft sex på

Dag 4 - Det här tänder jag på

Dag 5 - Avtändande

Dag 6 - Första kyssen

Dag 7 - En fantasi jag har

Dag 8 - Porr

Dag 9 - Leksaker

Dag 10 - Tjejer och/eller killar?

Dag 11 - Trekant, fyrkant, femkant

Dag 12 - Det sämsta sexet jag haft

Dag 13 - En hemlig fantasi

Dag 14 - Fetischer

Dag 15 - Det bästa sexet jag haft


/A


6 kommentarer:

  1. Nu blir man ju nyfiken så nu får ni nog börja svara på frågorna och klura på de nya under tiden! :)

    SvaraRadera
  2. Oralsex, Rollspel, första orgasmen, onani

    SvaraRadera
  3. telefonsex, för emot?

    SvaraRadera
  4. Lesbiska sängdöden, sexigaste kroppsdelen, första kärleken (har ju inget med sex att göra men är kul ändå)hmm, ja det var väl dem och de ovan jag kunde komma på tror jag..

    SvaraRadera