söndag 3 oktober 2010

Vad händer?

Ja, vad hände med att vi skulle bli bättre på att uppdatera? Jag skyller på Y, jag har nämligen fullt upp med praktik och har dessutom varit bortrest en vecka. Vi kör L-word maraton varje ledig stund vi har hemma, myser och njuter av hösten. Vi ska nog komma igång med bloggen snart igen, men just nu har jag för mycket för att ens komma på någonting att blogga om. Y har av olika anledningar inte så mycket ork och pepp just nu. Men vi kommer tillbaka, alldeles snart!

Jag längtar till vår helg i Berlin som blir av om några veckor. Bara vi två. Jobb, skola och vardag ersätts med hotellrum, tysk öl och lesbiska barer.

/A

2 kommentarer:

  1. Har ni långa eller korta naglar? Alltså min pojkvän, jag vet inte vad han pysslar med. Han klipper sina naglar så det typ blir vassa kanter på sidorna, vilket alltid leder till att jag sitter och filar hans naglar, haha ganska kul. Men ni är ju ändå tjejer, och många tjejer har långa naglar. Gör det inte typ ont?

    SvaraRadera
  2. Haha jo långa naglar är inget skönt. Just därför har vi kortklippta naglar båda två. Det är något vi ofta skojar om är typiskt lesbiskt haha.

    /A

    SvaraRadera