torsdag 14 oktober 2010

En fråga till er..

Spontant känns det som att flator i allmänhet är nyckelkunder för sexbutiker, såväl för fysiska som på internet. Nyckelkunder kanske är fel ord, men finns det något flatpar där ute som inte äger en enda sexleksak? Och det känns som att även om man inte har en partner (som flata) så är man ändå en sån som tycker om sådant och kan tänka sig att lägga sina pengar på en schysst vibrator.

Frågan lyder således, föredrar ni att handla i en fysisk (alltså riktig) butik, eller via internet?

Personligen föredrar jag att gå in i en riktig butik där man kan titta, känna och klämma på grejerna. Oftast är sådana butiker väldigt trevliga att besöka också. Jag betalar gärna några kronor extra för den personliga servicen man kan få i butik framför att ta risken att bli besviken när varorna kommer hem och dom inte ens i närheten ser ut som dom gjorde på hemsidan.

Men vad föredrar ni?

/Y

5 kommentarer:

  1. Jag och min tjej använder inga sexleksaker, hon tycker att det är alldeles för hetero. (T.ex. strap-on), hon har en vibrator som hon köpte när hon var singel, och som vi provat en gång, men var mycket obehagligt. OM vi skulle köpa sexleksaker så skulle vi nog ta internet eftersom utbudet är större där än vad butikerna i stan har. Vi vill ha en strap som inte liknar en riktig kuk för mycket och som inte är så jävla gigantiska som de i butikerna är :)

    SvaraRadera
  2. Jag har handlat i en riktig butik en gång, jag köpte en vibrator, massageolja och såna där roliga tärningar. Jag skäms inte för att gå in i en sån butik men jag tycker det är lättare att handla från internet (är man lat så är man) så därifrån har det blivit sen dess.

    SvaraRadera
  3. Innan min flickvän träffade mig hade hon aldrig använt någon sexleksak, (varken själv eller med någon tidigare partner) och hon hade inte en tanke på att göra det heller. Själv har jag alltid tyckt att det är spännande, men hon ansåg att det inte behövdes. Det tog ett tag att övertala henne och förklara att det är inte för att det behövs (alltså inte hon som är dålig för att jag vill ha leksak), utan det är bara för att det är kul med lite nytt. Nu älskar hon det och det är nästan så jag får säga ifrån ibland att jag bara vill ha henne utan leksak:)
    Jag har aldrig handlat över nätet, så föredrar också att se och klämma först :)

    SvaraRadera
  4. Okej, fascinerande. En fördom som jag tydligen hade om flator krossades där ;)

    /Y

    SvaraRadera
  5. Såklart blir det ju alltid bättre utan sexleksaker, men ibland är det ju kul att ha valmöjligheter.

    SvaraRadera