onsdag 27 oktober 2010

Hett hotellsex..?

Så var vi tillbaka i hemmets trygga vrå. Många kanske förknippar romantiskt weekend i en annan stad med hett hotellsex. Min fråga är då, hur tusan ska man orka med det? Efter en hel dag ha promenerat sammanlagt flera mil, fikat, shoppat, turistat och druckit cocktails. Vi kraschade i säng i slutet av varje dag och somnade nästan innan vi han pussas god natt. Däremot blev det ett tillskott i vår leksakslåda från en helmysig sexaffär. Men mer om det senare, en lesbisk guide till Berlin kommer snart så håll utkik!

/A

3 kommentarer:

  1. Man behöver ju inte alltid ha sex på kvällen precis innan man ska gå och lägga sej heller, det finns ju massor av tid till det på morgnarna eller mitt på dan. När jag och min flickvän var i grekland i somras så hade vi en hel del sex, men aldrig på kvällen, oftast var det just snabbisar på morgnarna och en gång mitt på dan

    SvaraRadera
  2. Nej det är sant. Men vi lämnade hotellet på morgonen för att sedan komma tillbaka till läggdags. Så det fanns inte mycket utrymme för sex under dagen. Morgonen fungerar sådär för oss, oftast störs det av hunger och ingen av oss fungerar särskilt bra innan frukost och kaffe. Till vardags föredrar jag nog mitt på dagen, då är man pigg och oftast inget som stör. :)

    /Y

    SvaraRadera
  3. Jo oftast så brukar det ju bli kvällssex men oftast kan sex vara så jävla skönt när man är lite dåsig sådär. Vin kan också funka som afrodisiakum för sexlusten, ja inte på morgonen då förstås :p

    SvaraRadera