tisdag 5 oktober 2010

Opiercad

För någon vecka sen tog jag ut min tungpiercing som jag haft några år. Det blev lite tomt i munnen. Det var dessutom en helt annan känsla att kyssa och slicka Y. Bättre faktiskt, jag kan slicka som jag vill utan att vara rädd att "haka fast" eller göra något oskönt. Vad Y tycker, det får hon själv berätta. Jag har aldrig blivit slickade av någon med piercing så jag vet inte riktigt vilka sätt det kan vara skönt/oskönt på.

Vad tycker ni är skönast, med eller utan piercing?

/A

2 kommentarer:

  1. Jag har ingen jävla aning måste jag säga, men jag har hört att det där med piercing i tungan är en sexgrej. fast det finns ju såna där vibratorer som man kan sätta på tungan. kanske dags att prova det.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker faktiskt om både och ;) känns lite olika måste jag säga.
    Men om man ska föredra ngt så blir det nog med piercing ;)
    Gillar er blogg förövrigt !

    /Ida

    SvaraRadera