lördag 30 oktober 2010

Nattjobb och annat dravel

A jobbar natt, jag tittar på tv med våra mina trogna följeslagare; katterna.

Idag har vi haft L word maraton, jag måste säga att jag älskar vår nya tv. Man kan ladda över filmer/serier på ett USB minne och bara plugga in och titta. Så jäkla smidigt!
Saknar inte våran klump för fem öre, en tjock tv som flimrade när bilden blev för ljus, bilden var utdragen så man missade allt som inte var i mitten. Det enda skulle vara den spejsiga fjärrkontrollen, den såg ut som en dildo ;) Nu bor han i en studentkorridor, kändes ändå fel att slänga han.

Imorgon kommer min kära syster med familj på middag. Blir kul att få laga något annorlunda och lite finare för en gång skull. Ibland händer det, men det är ju roligare när man får besök.

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar