onsdag 7 juli 2010

Rollspel och orgasmproblem

Igår kväll försökte Y och jag att köra rollspel. Vi hade druckit lite cider och Y tyckte vi skulle låtsas vara tjejkompisar som såg på Sex and the City och drack vin. Vi var urusla på det. Jag är generellt dålig på att ragga, men att ragga på låtsas är ännu värre. Det slutade med att vi bara skrattade istället. Men efter lite mer hångel, mys och vin drog jag av Y byxorna och gick ner på henne i soffan. Det blev en blöt fläck på soffan kan jag säga, vilket det mest brukar vara jag som lämnar. Men Y går just nu på en medicin som kan hämma sexlust och möjlighet till att få orgasm vilket också verkar ha drabbat henne. Även om sex är skönt ändå så vill jag ju få henne att komma. Fast det är bara någon månad till som hon måste ta tabletterna och sen är vi back in business!

/A

4 kommentarer:

  1. Jag och min tjej är skitgrymma på rollspel, det spelar ingen roll om vi spelar tjejkompisar eller tjej och kille, vi lever verkligen in i rollerna alltså, utan fnitter eller så, vi bara kör på.
    Rollspel är faktiskt ett väldigt bra sätt att krydda sexlivet på så därför är det konstigt att inte fler provar det. Dock skulle det ju vara mer häftigt att prova på det ute, på nån bar eller nåt.

    SvaraRadera
  2. Jag är en extremt nyfiken person och eftersom ändå ingen vet vilka ni är, vilken medicin äter y? Och så var det någon annan gång när det var något snack om någon slags operation, vad var det för operation?

    Tack för en grym blogg :)!

    SvaraRadera
  3. Jag äter en seratonin höjande medicin mot oro och ångest. Har nyligen fått reda på att jag har ADHD så det är en första medicin innan jag får Concerta. Ingen som jag berättat för hade kunnat tro det eftersom jag inte är en sådan person som man traditionellt uppfattar som någon som har en sådan störning. Men koncentrationssvårigheter är något jag har dragits med sedan tidig ålder.

    Operationen som var i höstas har inget med detta att göra, det var cellförändringar som upptäckts av den obligatoriska cellprovskontrollen som man får kallelse till när man fyller 23.

    /Y

    SvaraRadera
  4. Att rollspela funkar inte för alla, tyvärr. Men, det är skönt att det inte var några svårigheter med att få "the big O" :)

    SvaraRadera