fredag 23 juli 2010

Vår sambodag

Vår sambodag blev riktigt mysig! Det började med att A gickk upp någon timme före mig och bakade scones till sig själv, (jag klarar inte av att äta scones efter en misslyckad sats en gång i tiden) jag klev upp och vi åt frukost tillsammans. Sedan bestämde vi oss för att åka ut till ett natureservat vi hört ska vara fint med vandringsleder och sånt där. A packade en liten matsäck och vi åkte iväg. Vi la oss på några klippor och solade och hade det väldigt mysigt. Vi pratade om allt möjligt, kramades, pussades och bara var. Otroligt skönt. Därefter åkte vi hem, åt middag och fortsatte mysa. Efterrätten hade A ordnat, hon gick in i sovrummet och sa att jag får komma in om fem minuter..
Efter en stund gick jag in och där låg hon med sin sexiga sjukskötersedress och redo för äventyr. Vi lekte rollspel lite halvt, jag blev fastbunden och hon satte sig på mitt ansikte med sitt huvud mellan mina ben och vi hade det skönaste sexet ever!

Efteråt tog vi kvällsmat och spelade det nyinköpta Beatles Rockband.. Ett perfekt avslut på en perfekt dag.

Egentligen firade vi vår förlovningsdag som egentligen var dagen efter men A jobbade hela dagen, dubbla skift till och med, så vi firade den en dag innan. Men det är ju helt ok de med :)
Idag, om precis ett år är vi fru och fru. Så detta var den sista och enda förlovningsdag vi firade.

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar