tisdag 6 juli 2010

Sån är min A

Ja, jag tänkte göra något extra för min älskling när vi inte setts på ett tag. Hon är lättroad, vilket är bra. :) Idag är A ledig och vi har spenderat dagen med att cykla till affären och handlat lite smått och gott, nu väntar en lasagne i ugnen och kalla cider till. Sommarmys!

A är romantisk på sitt sätt, kanske inte på det traditionella men det kvittar. Som idag, vi gick i en guldsmedsaffär och tittade på vigselringar. När vi kom ut därifrån så säger hon; "Men du kan ju få min farmors mammas ring som jag fått?" Bara sådär.. Jag blev lite ställd måste jag erkänna och visste inte vad jag skulle säga. För mig känns det oerhört betydelsefullt och fint att hon vill ge den till mig, men sån är A, inte så mycket lull lull på den fronten.. Och hon är perfekt och söt som hon är. Jag vet att hon menade det och hon sa sedan att hon tänkte fråga om jag ville ha den när vi förlovade oss men hon visste inte om jag ville ha den och ville inte att jag skulle känna mig tvingad att ta den.
Jag vill jätte gärna ha den, den betyder mycket och är nära 100år gammal och har en historia. Nu längtar jag ännu mer till vår dag.

/Y

3 kommentarer:

  1. Vad fint! Det låter jätteromantiskt! Har ni bestämt ännu när det ska bli av?

    SvaraRadera
  2. Vill förresten tipsa er om en bra amatör film som är väldigt äkta och fin. Gå in på www.tube8.com och sök på los lesbians. Det är svårt att inte gå igång på dem stönandena. För övrigt finns det en lesbisk kategori på den här sidan men det mesta är tyvärr ganska värdelöst.

    SvaraRadera
  3. Nästa sommar ska det bli av! Jag längtar så mycket.. Tack för tipset också :)

    /A

    SvaraRadera