lördag 17 juli 2010

Besökare, besökare

Nu har vi fått besök, igen. Den här gången av två av Ys syskonbarn på 11 år. Söta ungar men energikrävande till tusen. Det är roligt att människor kommer och hälsar på men jag och Y har knappt haft någon ensamtid på hela sommaren känns det som. Jag har varit borta, hon har varit borta och besökarna har löst av varandra. Med lite jobb på det så blir det inte mycket tid över. Men på onsdag är jag ledig, våra små besökare har åkt hem och vi ska fira vår förlovningsdag. Jag kan tänka att det är bra att leva på lite pengar ibland. Då måste man bli kreativ när man ska hitta på saker. Just nu lutar det mot en romantisk cykelutflykt längs vattnet med picknick och upptäcksfärd. Jag längtar redan. Men trots allt tycker jag att vi är rätt bra på att ta vara på de stunder vi har för oss själva. Fast det slår ju inte en hel dag inte..

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar