lördag 1 maj 2010

Valborg

Igår var det valborg. Jag och Y firade på klassisk penionärsvis med grillning, en och en halv cider var, tv-tittande och läggdags vid elva. Ibland känns vi verkligen som ett tråkigt par. Men vi har varit så upptagna båda två på olika håll den sista tiden och nu känns det som om vi inte kan hålla fingrarna ifrån varandra. I torsdags när Y kom hem efter att ha spenderat en natt borta drog hon ner mig på schäslongen i soffan, drog av mig byxorna och slickade mig tills hela soffan var alldeles våt.. Igår blev det lek med kaninen och idag har jag bara varit allmänt kåt hela dagen. Vi har kramats, tafsat och pussats och jag har känt mig helt nykär. Ibland är det bra att inte haft tid för varandra, det är ju så mysigt att få ta igen det sen..

Just nu är jag dock nåt så sanslöst uttråkad. Jag har studsat upp och ner i lägenheten ett tag nu och Y försvann in till sovrummet för att få powernappa i fred. Men snart har jag blivit lovade en promenad i alla fall.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar