onsdag 28 april 2010

Udda förspel

För någon kväll sen höll Y och jag på att fjanta oss, som vanligt, och pratade engelska med märklig rysk brytning. Jag försökte övertala Y att fixa kvällmat och hon försökte övertala mig att tömma kattlådan, fortfarande på vår fejkryska. Vi hamnade i sängen och hela grejen utvecklades till en tävling om vem som höll ut längst i våra karaktärer. Jag började smeka Y över hela kroppen och stack ner handen innanför hennes trosor och märkte hur upphetsad hon blev, trots försök att dölja detta. För att hon skulle få mer var hon tvungen att ge upp sin karaktär först och alltså förlora. Till slut drog jag av henne byxor och trosor. Jag kysste hennes lår och retades med tungan innan jag slutade jag bara tittade på henne. Då gav hon upp och jag kunde fortsätta vad jag påbörjat...

Så ett något annorlunda förspel, men det funkade ju. Vad har ni gjort för märkligt som lett till sex?

/A

4 kommentarer:

  1. Jag bad en person dra åt helvete en gång, rakt från hjärtat, detta resulterade i ett vilt knull med samma person. Fråga mig inte hur det gick till för det vet jag inte.

    SvaraRadera
  2. Haha - kollat på Lejonkungen! Oerhört upphetsande, tydligen ;)

    SvaraRadera
  3. försoningssex är väl det bästa, man har bråkat, sen efteråt så blir man bara så jäävla kåt alltså ;)

    SvaraRadera
  4. haha kul grej det där med ryskan! jag läser ryska och får väl testa den riktiga och se vem jag kan vältaa i säng ; )

    det kosntigaste som lett till sex är nog när jag lekt och luftpruttat på någons mage!

    SvaraRadera