söndag 23 maj 2010

Hej på er!

Det var ett tag sen. Men den här veckan har varit crazy! A har haft praktik för det första, jag har haft fullt upp med slutspurten i skolan och vi har planerat ett stort projekt tillsammans som nu är genfört. Och succé blev det! ;) Hursom helst, nu har det lugnat sig. Den sista tiden har vi umgåtts mer som "kollegor som delar lägenhet" än kära sambos. Men nu är det som sagt över, nu är vi kära sambos igen!
Vi hann med lite sexande imorse, efter lång dusch tillsammans slickade A mig. Det var ett tag sen, kanske mer evigheter sen.
Nu väntar en lite oviss sommar för mig, A däremot har sina grejer ordnade så det är ju tur det.

Jag är jätte trött, vill helst gå och lägga mig nu. Men Gossip girl börjar ju kl. 19. Åhh, får hålla mig vaken..

Förresten, jag ska svara på din fråga i nästa inlägg. Just nu känner jag att jag inte orkar tänka fasligt mycket. Håll ut! ;)

Puss på er alla!

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar