torsdag 6 maj 2010

Överraskningar

Denna veckan går vi då verkligen om varandra. Idag är min enda ledig dag och då jobbar istället Y hela dagen, kvällarna har varit uppbokade på varsitt håll och det har bara blivit lite snabba kramar i soffan innan det har varit läggdags. Igår när jag kom hem hade Y plockat undan i hela lägenheten och här var så fint, det är såna överraskningar som verkligen uppskattas! I alla fall av mig, det är så mysigt att komma hem och så har älsklingen städar, lagat middag eller något sånt. Då får man känna sig lite bortskämd för kvällen. Överhuvudtaget så är nog de överraskning som krävt lite tid och möda de bästa överraskningarna. Det är lätt att köpa lite blommor på vägen hem utan att lägga ner någon större tid på det. Fast jag gillar såna överraskningar också. Som när Y har varit på macken här bredvid för att köpa snus och så har hon köpt med sig choklad till mig hem också. Äh, alla överraskningar är bra. Vilket rörigt inlägg det här blev, nåväl.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar