lördag 15 maj 2010

Syskonkärlek och saknad.

Nu har A åkt bort igen. Jag saknar henne. Fast lite tid ifrån varandra skadar ju inte, sakna måste man ju göra men jag hatar det ändå. Men det är så skönt när hon kommer hem, då blir man som nykär igen.
Jag har spenderat kvällen hos min syster och vi satt och pratade i, ja typ 6timmar.
Det händer inte så ofta eftersom vi pratar med varandra nästan varje dag så vi har koll på läget om man säger så. Men nu har det hänt en grej som har gjort att vi har blivit mer sammansvetsade, saken är inte så trevlig men effekten är det motsatta. Vi förstår varann och kan prata om det och vi förstår varandra. A försöker förstå men hon kan inte riktigt och det är självklart, det gör ingen som inte har problemen. Därför är det skönt att ha någon att prata med som förstår och känner och tänker likadant. Hmm, ja kommer säkert att skriva vad det är men inte idag.

Nu borde jag gå och sova. Men FB tetris är skrämmande fängslande..

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar