tisdag 25 maj 2010

Att slicka någon

Innan Y hade jag aldrig slickat en tjej och jag var lite rädd att jag inte alls skulle förstå hur jag skulle göra det. När jag läste olika bloggar och forum fanns alltid de magiska orden "Det är individuellt, bara kör". Nog för att detta är sant men det är ändå inte till särskilt mycket hjälp. Så jag tänkte lista några tips, eller i alla fall saker att tänka på.

- Ta det lugnt, långsamma och mjuka tungrörelser kan i stort sett aldrig bli fel. Pussa, slicka, nafsa, blås och bit på hennes mage, ljumskar, lår och arbeta dig mot fittan.
- Det är lite som att hångla, ingen gillar om man bara trycker in tungan och kör runt.
- Använd gärna fingrarna samtidigt, kanske pulla din tjej samtidigt som du slickar hennes klitoris. Detta är Ys favorit..
- Om du blir trött i tungan så ta över med handen en stund, gnugga hela ansiktet mot fittan eller testa att suga på blygdläppar och klitoris.

Det här är det jag kommer på just nu. Ni andra har säkert fler tips?

/A

2 kommentarer:

  1. Det viktigaste är ju att man helst ska använda hela tungan tycker jag, man ska inte göra som de gör i straighta porrfilmer d.v.s. slicka med tungspetsen med snabba rörelser. de gör det bara för kamerans skull. viktigt är också att precis som ni sa att man ska använda mjuka tungrörelser, sen kan man ju alltid öka takten ju mer upphetsad tjejen blir annars blir det bara för enformigt.
    Cirkelrörelser funkar alltid också, sen brukar min tjej gilla när man trycker upp tungan under den s.k. klitoriskappan eller "förhuden" som andra brukar säga.

    SvaraRadera
  2. nafsa och suga! leka leka leka, gniiida!

    SvaraRadera