måndag 17 maj 2010

Sommar

Efter en intensiv helg på annat håll och en lång, nattlig resa hem klev jag till slut innanför vår dörr imorse. Det hade plötsligt blivit sommar och jag var genomsvettig. Jag ville knappt krama Y för att jag kände mig så äcklig, och då är det rätt så illa. En dusch och lite frukost senare la vi oss på sängen och kramades en stund. Det slutade med att vi båda sov bort en timme. Jag skippade praktiken idag, jag orkade helt enkelt inte utan behöver den här dagen till att vila upp mig. Detta kommer att bli en sanslöst upptagen vecka men efter det börjar det lugna ner sig. Jag längtar efter att bara få ha sommar och mys med min älskling nu.

/A

2 kommentarer:

  1. först vill jag säga att jag gillar eran blogg och följer den hela tiden, sen vill jag fråga en "konstig" fråga. det är så här att jag är nyfrälst lesbian och har träffat en tjej som inte har varit med en tjej heller. så vad jag skulle behöva är lite tips...hur man slickar fitta...jag vet jag vet, gör så som du själv gillar det, men eftersom jag bara har varit med killar som varit kassa så vet jag inte hur jag gillar det ,tyvärr och jag vill verkligen göra det skönt för den här tjejen,hon har svårt att komma... jag vet inte vart någon stans jag ska fråga, så jag provar här och frågar er, om tips och råd på att slicka fitta haha...det skulle verkligen vara till jätte stor hjälp om ni kunde beskriva lite grafiskt hur "man gör"...

    / emma

    SvaraRadera
  2. Man får väl gå lite på känsla. sen är det ju inte säkert att tjejen du ligger med vill att du ska slicka henne heller, många vill inte ta det steget första natten liksom, och när det händer så är det ju bara att prova sej fram. innan du var med en kille frågade du folk hur man suger av på bästa sätt?

    SvaraRadera