måndag 19 april 2010

Mums

Nått jag tänder på är ådror. Finns inget snyggare än synliga blodådror. Egentligen vet jag inte varför men det finns något "rått" över det. Oborstat, naturligt och inte perfekt. Jag tycker det är snyggt på mig själv också för den delen, så efter ett gym pass (eller några glas rödvin) kan jag komma på mig själv med att stå och spana efter mina i spegeln. Man har ju linne och blodcirkulationen är på topp så det är ju guldläge! ( i fall man gymmat alltså) ;)
Jag har även fått A till att börja gymma också, och det börjar synas! Jag är lite stolt över att jag pushat henne till det eftersom hon nästan avskydde gymmet tidigare. Men, det gjorde jag också innan jag lärde mig hur man skulle göra osv.. jag kände mig lost helt enkelt. Tydligen var det där skon klämde för A också, nu är hon på gymmet oftare än vad jag är och frågar saker hela tiden, som vad hon ska äta och sånt. Jag är så stolt över min lilla bodybuilder som jag kallar henne ;)

Jag har ertappat även hon med att stå och spänna sig framför spegeln och när hon ser att jag tittar så försvarar hon sig med att hon är så snygg i träningskläderna och sina nya muskler. Jag kan inte annat än hålla med..

/Y

1 kommentar:

  1. ådror is the shit :p fast jag föredrar det mer på mej själv än på andra, min tjej hade ganska ådriga armar ibland när hon var rätt så smal, på senare år har hon gått upp några kilon så då syns varken ådror lr ben på henne, men jag gillar mjuka kvinnor så det är inget problem

    SvaraRadera