torsdag 1 april 2010

Glad påsk

Ikväll far vi iväg till Ys familj över påsken. Det ska bli riktigt skoj att komma iväg! Jag tycker hennes familj och staden hon kommer ifrån. Denna gången ska vi ta med våra katter så hela familjen blir samlad. Annars är vi så blödiga, efter några timmar börjar vi sakna våra monster och önskar att vi hade tagit med dem.

Jag ser fram emot att få sova på den oehört obekväma bäddsoffan vi alltid sover på och få smygtafsa under täcket. Det är lite spännande hemma hos svärföräldrar ändå, det känns lite förbjudet att sticka ner handen i Ys trosor när vi ligger i sängen eller att smeka hennes bröst. När vi är själva spontantafsar vi rätt mycket, det antar jag att de flesta par gör, men jag tycker det är inte svårt att stänga av när vi är med folk. Speciellt när man sitter i en bastu och Ys fina bröst bara finns där framför mig men helt plötsligt får jag inte röra dem. Då vill jag bara ännu mer.

Glad påsk kära läsare! Hoppas ni får en mysig helg med mycket snuskiga påskägg.

/A

1 kommentar:

  1. Vad mysigt att ta med katterna, det skulle jag också vilja göra någon gång, vi har också en tendens att börja sakna våra små gnällspikar rätt snabbt med.

    SvaraRadera