lördag 10 april 2010

Min lördag

Min finaste är nu och skriver högskoleprovet och jag pysslar på här hemma. Jag vaknade imorse med världens energi och kände för att ha en riktigt produktiv dag. Bland annat tänkte jag baka fina högskoleprov cupcakes till Y. Jag kommer alltid på en massa gulliga idéer som jag vill genomföra men av någon anledning brukar det inte bli av. Däremot brukar jag alltid berätta för Y att jag tänkte göra världens grej. Hon börjar nu bli trött på att jag bara berättar att jag ska göra en massa gulliga saker och inte gör dem.. Så idag får jag nog ta och genomföra det.

/A

2 kommentarer:

  1. haha, jag är EXAKT likadan. Tänker att det är tanken som räknas... Men en handling i verkligheten brukar uppskattas mer av den jag tänkt på=)

    SvaraRadera
  2. Haha jo jag har också börjat insett det. Men skönt att vi är två, jag ska säga till Y att vi är fler! :)

    SvaraRadera