torsdag 15 april 2010

En grej man inte kan förutse.

Tack för alla kommentarer först och främst.

Vi träffades också via QX som någon skrev, det är en jäkligt najs sida faktiskt. När inte alla snuskgubbar/killar (män) som hänger där skickar irriterande och osmakliga inbjudningar.
Men i övrigt är det bra att en sådan sida finns för då vet man ju liksom att tjejen är bi eller flata direkt. Det kan ju vara svårt att veta annars, eller jag är för feg för att stöta på någon som jag inte vet säkert är intresserad av åtminstone mitt kön.

Ja ja, det jag ville komma fram till är att när jag träffade A första gången så hade jag ställt mig in på en helt annan människa. Hon påminde nämligen mycket om en tjej jag pratat med i jobbsyften, baserat på dom lite intetsägande bilderna hon hade på sin QX sida så kunde det ha varit hon. Men när vi träffades så suddades allt det där ut, för A pratar en så skön och juvlig dialekt (för mig rent av exotisk!) som mycket säkert bidrog till mitt intresse från början. Jag älskar den fortfarande men jag älskar ju henne av andra skäl, men ni fattar vad jag menar. Det var en stark orsak till att jag fattade tycke från början om man säger så. Tänka sig, en så liten grej bara.. Det är inte något man kan ta till sig via internet, eller ens föreställa sig. Bara en trevlig överraskning. Även om hon nämnt innan att hon kommer från skåne så fanns det inte ens i min värld att någon pratar så, inte därifrån jag kommer i alla fall ;)

/Y

1 kommentar:

  1. Vi älskar eran blogg, fortsätt blogga! Ni har insirerat oss till att börja blogga! jag och min tjej träffades på jobbet för ngr år sedan men blev inte tillsammans förrens ett ca ett år sedan:)

    SvaraRadera