måndag 22 november 2010

Kattvänliga leksaker

Igår kände jag mig sjukt händig. Jag myste runt i mina snickarbyxor, målade hyllor, borrade, skruvade och flyttade möbler. När jag höll på att flytta sängen tittade jag i vår leksakslåda i dagljus för första gången på länge. Och fy vad äckligt det var. Speciellt en rosa jellydildo som är lite klibbig och därför drar åt sig allt katthår och damm som kommer nära. Nu ligger den i ren och fin igen i vårt diskställ. Sen började jag fantisera. Eftersom det känns som att flator är de stora konsumenterna av sexleksaker och också rätt så flatigt att ha katt så borde inte sexaffärer ha någon sorts märkning för "kattvänligt." Mitt tips är än så länge, jelly nej och glas/trä/plast ja.

/A

3 kommentarer:

  1. vrfö har ni inte leksakerna i nån byrålåda eller dylikt? Där kommer det ju inte in nåt katthår.

    SvaraRadera
  2. Vi har dem i ens stor rosa hattask men den är rätt full och stundens hetta när man leta rätt på någonting brukar det mest hamna på golvet :)

    /A

    SvaraRadera
  3. ha ha ok, vi har inte så mycket leksaker faktiskt så vi har dem bland pj:sarna

    SvaraRadera