fredag 12 november 2010

En liten vän


Idag har Y för en gångs skull inte varit hemma alls under dagen, annars pluggar hon ju som bekant på distans så hon oftast hemma dagtid. Så jag har haft en hel dag för mig själv. Lite plugg har det blivit men sen har jag fixat här hemma, bakar cupcakes och förberedde middagen innan Y dök upp. Det var faktiskt lite mysigt att hon var borta, att få längta lite tills hon kom hem och att få överraska henne med cupcakes. Det är visserligen något jag gör rätt ofta så jag vet inte hur stor överraskning det var.. Jag hade en överraskning till, jag även rakat mina ben för första gången på kanske ett och ett halvt år. Y tyckte inte att det var en vidare spännande överraskning haha.

Efter middag och cupcakes blev det invigning av senaste tillskottet i leksakslådan. En minidildo med vibrator till mig. Det hela resulterade i en riktigt svettig, het stund. Y knullade mig först med dildon, fortsatte sen med fingrarna och slickade mig sen tills jag kom. Helt underbart. Jag blir kåt igen nu när jag tänker tillbaka på det..

Hoppas ni har en fin fredag!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar