söndag 2 januari 2011

Vårt första nyår

Jag lovade ju att berätta om vår första nyårsafton ihop. Vi hade träffats innan jul och ingen hade vågat ta första steget än. Y hade en kompis som skulle komma över nyår och de flesta jag kände hade varit hem över jullovet, vilket jag tyckte var en väldigt bra ursäkt för att bjuda in mig själv till Y och kompisen. Vi åt tacos och tittade på film hela kvällen. Ys kompis skulle skjutsa några hem senare på natten så han höll sig nykter medan jag och Y delade på en flaska vin. Hon var så fin den kvällen, hade kompisen inte varit där hade det garanterat hänt någonting. Till saken hör att Ys kompis hade haft lite andra förväntningar på helgen än att Y skulle dra dit någon tjej, så han var rätt så sur. Vilket jag såklart inte visste då.. Men vi två hade en riktigt bra nyårsafton i alla fall, det var nog då jag inser hur kär jag hade hunnit bli..

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar