måndag 31 januari 2011

Dag 3 - Konstigaste platsen jag har haft sex på

Jag har inte haft sex på särskilt konstiga platser, jag är nog rätt tråkig. Men en trappuppgång och en buss är det jag kommer på just nu. Trappuppgången var med ett one night stand. Bussen var med Y, vi var nykära, kåta och på väg hem från svärföräldrarna där vi hade behövt hålla händerna från varandra några dagar. Fast det är väl så de flesta har sex på märkliga ställen? Att man är för kåt för att vänta. Eller kanske för att man vill kryssa av ännu ett udda ställe från listan..

/A

2 kommentarer:

  1. det är väl lite av varje skulle jag tro. Det är alltid kul att ha sex på udda ställen samtidigt som man kanske blir extra kåt just för att det är någon annanstans än hemma i sängen. är man nykär kan ju det vara en anledning också :)

    SvaraRadera
  2. Tycker sex på "udda" ställen ger den där pirrande känslan i magen, lite som sex för första gången. Underbart :)

    SvaraRadera