söndag 23 januari 2011

30 dagar

Igår sprang tiden ifrån oss men nu kör vi. Här är listan:


Dag 1 - Första gången jag hade sex

Dag 2 - Favoritställning

Dag 3 - Konstigaste platsen jag har haft sex på

Dag 4 - Det här tänder jag på

Dag 5 - Avtändande

Dag 6 - Första kyssen

Dag 7 - En fantasi jag har

Dag 8 - Porr

Dag 9 - Leksaker

Dag 10 - Tjejer och/eller killar?

Dag 11 - Trekant, fyrkant, femkant

Dag 12 - Det sämsta sexet jag haft

Dag 13 - En hemlig fantasi

Dag 14 - Fetischer

Dag 15 - Det bästa sexet jag haft

Dag 16 - Oralsex

Dag 17 - Rollspel

Dag 18 - Första orgasmen

Dag 19 - Onani

Dag 20 - Bästa sexblogg

Dag 21 - Telefonsex

Dag 22 - Lesbiska sängdöden

Dag 23 - Sexigaste kroppsdelen

Dag 24 - Första kärleken


Ett inlägg varje dag i 30 dagar, vi behöver alltså sex rubriker till. Kom gärna med förslag!


/A


3 kommentarer:

  1. dag 25 - första gången jag hade sex med en tjej? :)

    SvaraRadera
  2. Jag lånar gärna er lista o lade till/förändrade lite, hur kan ni se på min sida under 30 dagar
    :)

    SvaraRadera