söndag 23 januari 2011

Dag 1 - Första gången jag hade sex

Min första gång var väl ungefär lika fantastiskt som de flesta andras, det vill säga, inte särskilt. Jag var utomlands och hade träffat en lite halvjobbig kille som jag reste runt med några dagar. Vi hade sex på ett hotellrum. Jag var inte ett dugg attraherad av honom, det var mer uttråkningssex och att jag kände att jag bara ville ha det gjort. Jag hade aldrig varit speciellt sugen på att ha sex. Då hade jag ännu inte riktigt förstått att det var inte att jag inte var sugen på sex, utan att jag inte var sugen på sex med killar.

/A

6 kommentarer:

  1. Väntar ju på att det ska komma fler inlägg!!!! Vill ha ett nu!! Gillar er blogg förresten :D /Marie

    SvaraRadera
  2. Jempa: 20 år var jag, så rätt gammal.
    Marie: Tack! Ursäkta att vi är så slöa på att uppdatera ibland.

    SvaraRadera
  3. ja då förstår jag att du blev desperat:p men visst var du väl tillsammans med killar innan du träffade din tjej?

    SvaraRadera
  4. Nej jag var egentligen aldrig tillsammans med någon kille, dejtade några men det blev aldrig något seriösare. Jag kände helt enkelt att det inte var min grej, jag insåg bara rätt sent att tjejer däremot verkligen var min grej.

    SvaraRadera
  5. så du visste inte alls om att du gillade tjejer förräns ganska sent alltså?

    SvaraRadera