söndag 8 augusti 2010

Tickle Pleaser

Tickle pleaser är en liten vibrator med magnet som man kan fästa på sin trosor. Mitt första intryck var att den var både lite för stor och lite högljudd för att man skulle kunna ha den bland folk utan att det märktes. Så istället bestämde jag mig för att testa den igår medan jag borstade tänderna och gjorde mig redo för sängen. Vibrationerna var mjuka och är tillräckligt starka för att retas, men inte mer. När jag gick, böjde mig ner eller rörde mig på något annat sättet kom pressades den ibland mot min klitta och det pirrade till rejält. På den korta stund jag hade den på hann jag bli rejält kåt. Den kommer definitivt att användas fler gånger när mindre spännande saker som städning eller diskning måste göras.

Så inte särskilt diskret men perfekt för att krydda tråkiga vardagssysslor. Jag ger den 6 av10 och du hittar den hos Intimera.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar