onsdag 4 augusti 2010

Hur man raggar

Igår på väg hem från stranden började jag och Y prata om att vi har många gemensamma vänner och umgås mycket tillsammans men att vi inte känner ett enda annat par. Jag saknar inte direkt att umgås med ett annat par, men det hade varit rätt trevligt att ha lite flatparsvänner. Jag har en del bekanta som är flator men ingen som jag direkt umgås med nå mycket. Så nu har vi bestämt oss för att det är dags att ragga upp ett annat flatpar. Frågan är bara hur man lättast gör detta? Det känns lite pirrigt, som att vara singel på nytt och behöva ragga. Usch, raggning är inte min starka sida haha..

/A

8 kommentarer:

  1. Frågan är: hur ska man visa intresse utan att andra par missuppfattar?

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag är en 17årig tjej från umeå som verkligen älskar denna blogg. Allt som skrivs på den här bloggen är så himla intressant. Jag önskar bara att jag hade en flickvän själv att mysa med, men icket sa nicket. Inte f*n hittar man det i umeå inte, haha! Ha det så bra och hoppas erat förhållande fortsätter att vara så bra som det verkar:) kramar!

    SvaraRadera
  3. J: Ja, jag funderade också på det. Tänk om dom tror att man är ute efter något sorts partners byte. Fast, det skulle nog vara värre om dom tror det på riktigt och är inne på att det verkligen är det vi vill.. Hmm..

    Sanna:
    Hej och tack för dom fina orden!
    Med risk för att låta som en gammal tant, men du är ju ung! Du ska se att du hittar någon att mysa med i höstmörkret en dag. Ha inte bråttom, det är när man slutat leta som dom dyker upp ;D
    Det finns sämre städer att ragga i än Umeå, trust me ;)

    /Y

    SvaraRadera
  4. Ha ha jo det är ju det jag tänkte också, det är ju illa i vilket fall som helst, så det gäller väl att vara så tydlig man kan redan från början.

    SvaraRadera
  5. Jag älskar också eran blogg, keep up the good work! :)

    ...och Sanna nog går det att hitta en tjej i ume, trust me. Jag har flickvän och bor där så helt omöjligt är det då inte ;)

    SvaraRadera
  6. hej! jag och min flickvän har disskuterat om samma sak, haha det där om " flatparsvänner " skulle vara trevligt och kul med några nya men det är ju ganska svårt, man vet ju inte riktigt vad man ska säga haha!

    SvaraRadera
  7. om ni bor i gbg så kan ni ju umgås med mej o min flickvän!:)

    SvaraRadera
  8. Tyvärr bor vi inte i Göteborg :)

    SvaraRadera