söndag 1 augusti 2010

69:an

Jag skulle vilja slå ett slag för klassikern 69:an. Det är lite klurigt att få ge och ta samtidigt när det kommer till tjejsex. Visst kan man gnugga, pulla och på andra sätt smeka varandra samtidigt men det blir lätt knepigt med att hitta rätt vinklar och trötta handleder. Med 69:an finns det inga sådana problem, dessutom är det rätt spännande att få slicka fitta "från andra hållet". I början av vårt förhållande testade vi den några gånger men det funkade aldrig riktigt, antingen koncentrerade jag på min egen njutning och glömde att ge eller tvärtom. Men så för någon vecka sen så tänkte jag att det var värt ett nytt försök. Och om det var! Att få slicka och bli slickad på samma gång gör verkligen allting så mycket bättre. Min orgasm/orgasmer blir mycket starkare och att få slicka Y när jag kommer är helt underbart. Ofta är det väl så i början, man testar sig fortfarande fram och vet inte riktigt vad den andre gillar så detta kändes som ett bra "nästa steg".

/A

1 kommentar:

  1. att knulla med en tjej är som att köra bil; ju mer man kör desto mer van blir man, för att inte tala om bättre:p till slut kanske man äntligen hittar in till stan också :p

    SvaraRadera