fredag 10 september 2010

Fredag!

Då var det fredag igen och ännu en mysig hemmakväll. Vi slöar med vin, bakad potatis och kakor. Skolan och allt annat som hör hösten till har dragit igång för båda två och fast vi har setts i stort sett varje kväll i veckan känns det som om vi inte hunnits umgås som vanligt. Men samtidigt är det lite mysigt med vardagen, så att helgerna och våra myskvällar blir mer speciella.

Jag försöker påminna Y om att recensera en leksak vi fick skickad till oss från Intimera. Jag ska inte avslöja något mer, men den var en hit i alla fall. Men vi har en produkt kvar att testa, som jag verkligen ser framemot.. Speciellt nu när jag är sådär konstant kåt som jag alltid blir när jag får mens.

Vi har varit usla på att blogga den senaste tiden men det ska bli bättre. När vi väl vant oss vid vardagen igen.. Nu råkade jag dessutom nästan publicera det här på min vanliga blogg, men situationen räddades i sista sekund. Vissa saker vill nog min kära mor inte veta.

3 kommentarer:

  1. Jobbigt att du är konstant kåt när du har mens när du ju inte vill ha sex då. Hur går det ihop?

    SvaraRadera
  2. Förstår vad du menar. Jag har också en "vanlig" blogg och den läser hela släkten så jag får bita mig i tungan för att inte länka till den när jag kommenterar på vissa sidor. Lite trist för det vore ju roligare om de vars bloggar jag läser visste lite mer om mig.

    Hur kommer det sig att du är konstant kåt när du har mens fastän du inte vill ha sex när du har mensvärk. Hur går det ihop?

    SvaraRadera
  3. Ja, hur går det ihop.. Jag vet inte riktigt, det är i alla fall väldigt opraktiskt. Fast det brukar vara till efter mensen är över ofta som tur är :)


    /A

    SvaraRadera