torsdag 30 juli 2009

Hemmagjort bondage

Vi har fäst ett par handklovar i vår säng. Så att de alltid är där när man får lust att använda dem. Detta kom väl till pass när Y kom hem efter förra helgen och jag bara hade längtat efter att få binda fast henne. I brist på annat tog jag två morgonrocksremmar och band fast hennes ben i sängen. Även om jag inte direkt är dominant i sängen, eller tänder särskilt mycket på att vara det så är det så otroligt upphetsande att se henne ligga där naken och fastspänd på mage. Då är hon bara min och jag kan leka med henne hur jag vill. Vi lärde oss att vår böjbara jellydildo inte fungerar särskilt bra bakifrån, den böjs bara hit och dit och inte som man vill. Annars tycker jag om den, i alla fall när jag får använda den på Y. Den är greppvänlig och mysig. Däremot vet jag inte om den är lika skön att bli påsatt med eftersom den är för stor för min trånga fitta. Vi får jobba på att töja ut den haha.

Om man skulle gå och ta bort våra hemmagjorda bondagerep innan vi får besök..

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar