torsdag 30 juli 2009

Det här med LSD..

Inte drogen då, jag menar såklart den berömda Lesbiska Säng Döden.
Jag tror inte att den bara drabbar lesbiska par. Eller åtminstone har den inte drabbat oss. Vi har varit tillsammans i lite drygt ett halvår och bott ihop i ca. 3 mån. Hur som så har vi sex flera gånger i veckan, ibland flera gånger om dagen. Vi kan tex. aldrig titta klart på en film om vi ser den ensamma. Som jag nämde tidigare så tror jag att den drabbar heteropar likväl. Många av mina kompisar som har förhållanden med killar gör det bara en-två gånger/vecka.
Det handlar nog mer om att man blir bekväma med varann och utvecklar en komps relation istället. A är min bästa vän och den jag älskar. Just nu har vi en fantastisk fin balansgång.

/Y

  

4 kommentarer:

  1. skojar du lr?! klart den inte drabbade er då om ni bara hade varit tillsammans i ett halvår, shit lesbiska tänker verkligen i hundår alltså, no offence. vänta bara tills ni har varit tillsammans över 5 år som jag och min flickvän, visst det är ingen lesbisk sängdöd här heller, men man kan ju knappast säga att det blir varje dag som det första 1-2 åren direkt.

    SvaraRadera
  2. Hade ni sex varje dag i två år? Imponerande :)

    SvaraRadera
  3. inte varje dag exakt för vi träffades inte alltid varje dag, men minst varannan dag iaf, ibland flera gånger per dag. nu blir det någon gång i veckan, men det är inte fy skam det heller, man kan ju inte alltid vara blixtförälskade. efter ett tag utvecklas det till en djupare slags kärlek som inte innefattar lika mycket sex, men jag tycker det är underbart ändå.

    SvaraRadera