söndag 29 maj 2011

Då vs nu

När vi väl bestämt oss för att börja blogga igen har Blogger strulat som tusan. Men nu lyckades jag minsann logga in så jag får väl passa på att skriva något.

Jag sitter här och funderar hur stor skillnad det är att var sambos i en stor lägenhet jämfört med vår förra plutt. Idag har vi båda haft en slö dag. Y har spelat Sims och jag har slötittat på TV, fixat iordning min syhörna, yogat och läst. Detta knappt utan att ses, jag har gått förbi datorn ibland och pussat på henne men annars har var och en gjort sitt. När vi nu satte oss i soffan tillsammans fick jag en känsla av att jag hade saknat Y idag och det blev så där extra mysigt att kramas och pussas. Den känslan hade jag aldrig innan om vi båda hade varit hemma hela dagen. Och det är verkligen en härlig känsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar